امام جمعه محترم یزد میزبان پرسنل مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان  بود

در سومین روز ماه مبارک رمضان شنبه 30 خرداد ماه ، مدیریت و جمعی از پرسنل ستادی و عملیاتی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان یزد و شهرستانهای تابعه به دیدار نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه یزد حضرت آیت الله ناصری رفتند .

در این دیدار ابتدا دکتر احمد دهقان سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان یزد گزارشی از عملکرد واحدهای مختلف این مرکز ارائه داد و در ادامه نماینده محترم ولی فقیه بیاناتی را در اهمیت کار اورژانس عرض نمودند .

ایشان ضمن تبریک ماه میهمانی خدا این ماه را اول سال عبادی و زمان تجدید روحیه معنوی و موقع نگاه بر اعمال گذشته و تزکیه روح و تلاش برای آینده  معنوی بهتر برشمردند .

آیت الله ناصری به پرسنل اورژانس توصیه نمودند که کار خوب و ارزشمند شما در راه خدمت به مردم ، عبادت مضاعف است و خداوند هم عشق ورزیدن و کمک به انسانها را دوست دارد . شماها با توجه به اینکه اولین نفری هستید که به فریاد امدادخواهان میرسید باید قدر و منزلت خودرا بدانید و تلاش کنید امید انسانی ناامید نشود و بلکه به امیدواری بیشتر تبدیل شود .

ایشان در ادامه فرمودند : جان انسانها ارزشمند است و در کنار تلاش برای سلامتی مردم باید موضوع آموزش و توصیه های بهداشتی را نیز  از روشهای مختلف مد نظر قرار دهید تا رفتار مردم در راستای سلامت نگه داشتن خودشان  بهتر شود زیرا مردم نصایح شما را بهتر پذیرفته  و عمل میکنند .

در پایان امام جمعه محترم یزد ضمن قدردانی از کلیه پرسنل اورژانس اظهار داشتند انشالله که کارهای خیر شما جزء ذخایر اخرویتان قرار بگیرد و مطمئن باشید نتیجه اعمال خداپسندانه شماها ، چه در این دنیا و چه در آخرت برایتان خیر و سعادت می آورد .

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا